יום שבת, 31 בינואר 2009

יום חמישי בערב...


ביום חמישי האחרון החלטנו אישי ואני לצאת לערב מחוץ לעיר. אם בעבר בילוי מושלם מבחינתי כלל מסיבה עד אור הבוקר או בילוי בפאב הומה אדם (שאני עדיין נהנית מזה!) הרי שהיום אני נהנית להתבגר ולהתענג מטעם מבשם של יין משובח, מ-מנה שמרכיביה יוצרים מרקם המעניק חוויה לכל החושים ומחברה של אנשים אהובים. מה שהכי כיף זה שאת כל זה אפשר לחוות מבלי להזיע, לשבת בדוחק או לספוג עשן סיגריות גם כשמחליטים לא לעשן (אגב, אני בגמילה!). זו הסיבה שאחד הבילויים האהובים עלינו זה לצאת למסעדה טובה. יש משהו בריטואל ה- "לצאת למסעדה" שפשוט גורם לי להנאה אינסופית. אישית, אני מאלה שאוכלים עם כל החושים ואני אסביר! מבחינתי לצאת למסעדה זה להתלבש בצורה קצת יותר גנדרנית מהרגיל, זה להתרשם מהעיצוב של המקום, מההגשה הפיסולית של המנה, לספוג את האווירה מרגע המעבר במפתן הדלת, מהמוזיקה שמשתלבת עם הטעמים, הריחות והמראות וכמובן...מאוכל מוקפד ואיכותי. זה אולי נשמע פלצני אבל מבחינתי בילוי במסעדה הוא הרבה יותר מאשר לשבת ולאכול. אז ביום חמישי החלטנו לנסוע למסעדת "הרברט סמואל" בתל- אביב שהיא מסוג המסעדות שלעיתים רחוקות אנחנו מרשים לעצמנו להתפנק בביקורה ואני מודה שבכל פעם אנחנו נהנים מחדש. זה שהיא ממוקמת בתל- אביב, באופן אוטומטי, מזכה אותה בנקודות וגורם לי לרצות ללבוש את מלבושיי היפים ביותר (מה גם שזה נחשב למקום טרנדי בעליל!). אז לרגל האירוע החלטתי להתלבש בפריטים שהרבה זמן לא הפגינו נוכחות. המראה כלל ברובו פריטים של מעצבים ישראלים. למרות חיבתי הגלויה לעיצובים תוצרת חוץ (אין מה לעשות, בכל זאת מעגל החיים האופנתי מתחיל במדינות שמעבר לים עד שהוא מגיע אלינו) יש בליבי פינה חמה לאופנה הישראלית. אחת המטרות שעמדה לנגד עיני כשגמלתי בליבי לפתוח בלוג אופנה, הייתה לתת במה וחשיפה לתוצרת הארץ. אז נכון שיש לנו עוד מה ללמוד ונכון שלעיתים נראה שבאר ההשראה שממנה שואבים המעצבים כאן את רעיונותיהם יבשה ורוב העיצובים נראים כשיבוט של אותה "כבשה אופנתית", עדיין לא אמרתי נואש ויש מעצבים שמפתיעים אותי בכל פעם מחדש.


בחירת הבגדים שאני לובשת נבעה מתוך רצון לנצל את מה שיש בארון והיצירתיות רקחה לה נבחרת שכזו: חולצת מעטפת עם שרוולים מכווצים ושכבות עדינות של בד במפתח הצוואר שאני כל כך אוהבת, בעיצובה של טלי בן- נאים למותג totali, חנוטה בחצאית מפוסלת בשחור לבן שהיא יצירת אומנות שעוצבה על- ידי חיה ניר לכתומנטה (אחת המעצבות הישראליות האהובות עליי ביותר שאילולא הבגדים שלה היו עולים הון- תועפות הייתי פוקדת את חנותה לעיתים קרובות יותר) והיא הייתה בפירוש אהבה ממבט ראשון. ברגע שעיניי הבחינו בה נשבתי בקסמיה וידעתי שאין מצב שאני יוצאת מהחנות בלעדיה אפילו אם המשמעות היא לאכול קרקרים כל החודש. לשתי הכוכבות צירפתי שרשרת שהומרה על- ידי מצמיד של שירלי איציק למותג רובי- סטאר ושחקני חיזוק זרים- תיק מעוטר במסגרת מצויצת בצבע אפור של לוליפופס שהוא כוכב ותיק בארוני (התיק בעל שרשרת ארוכה בשילוב עור, כפי שהוצג בפוסט הזה, אבל לרוב אני אוהבת לשאת אותו ללא תוספות) ומגפונים של replay - תוספת משובחת במחלקת הנעליים שמעבר לחרטומן המעוגל והמושלם הן מלאות בדיטיילים מקסימים של ריקועי עור שהופכים את הנעל ליפיפייה אמיתית.








לסיכומו של עניין היה ערב מקסים בחברת בן- זוגי וחברה מאוד טובה שלי העונה לשם "בבי". פתיחה מצויינת לקיצו של שבוע, כעת כל שנותר זה שיהיה שבוע מצויין! נתראה בקרוב...

חולצה- totali, חצאית- כתומנטה, שרשרת- רובי סטאר, מגפונים- replay, תיק- לוליפופס

6 תגובות:

אדוה&לימור אמר/ה...

אאוטפיט ממש יפה!!

kbp אמר/ה...

תודה רבה לכן:)

sefi אמר/ה...

באמת יפה. אני לא מרבה ללבוש מעצבים ישראלים מכל מיני סיבות, אבל אני אוהבת לראות פריטים יפים שלהם. איפה את גרה?

kbp אמר/ה...

sefi- תודה:)לצערי המעצבים הישראלים עושים לי את החיים לקשים ולכן יוצא שאני פוזלת יותר לכיוון תוצרת חוץ. כיום אני גרה ברחובות ומגלה את קסם הפרברים (ויש קסם) אבל כתל אביבית לשעבר (ביליתי 6 שנים מחיי הבוגרים והמאושרים במגורים ועבודה בעיר) אני נהנית לבקר בה בכל הזדמנות.

saray אמר/ה...

החצאית מקסימה.. אני נורא אוהבת את כתומנטה - חבל באמת שהם כ"כ יקרים.. לשוק המעצבים הלכתי עם אמא שלי שהתברר שמכירה את הבעלים של כתומנטה (עולם האופנה בארץ כ"כ קטן) והצלחתי לקנות 2 שמלות בהנחות מדהימות!

kbp אמר/ה...

saray- תודה. יפה לך שאת מקושרת :)