יום שני, 26 בינואר 2009

surreal appeal

באחד הגליונות (הישנים) של Harper's Bazaar נתקלתי בהפקת אופנה המושפעת מציוריו של salavador dali . דאלי הספרדי (1904-1989) נודע בשל עבודותיו הסוריאליסטיות והביזאריות שכבר ממזמן טבעו את חותמם כיצירות אמנות לא שגרתיות המושכות תשומת לב רבה. השעונים הנוזלים, משחקי האור והצל, התחושה העל מציאותית תורגמו לסדרת צילומים מרהיבה surreal appeal והדוגמנית כאילו הולבשה בקולקציה פרי דמיונו של סלבדור דאלי בעצמו. (הוספתי תמונות שימחישו טוב יותר את מקור ההשראה). אתם מוזמנים להיכנס להזייה...

!


salvador dali. The persistence of Memory. 1931










salvador dali. Swans Reflecting Elephants. 1937










salvador dali. Femme a Tete De Roses. 1935





2 תגובות:

pea אמר/ה...

מעניין מאוד.. לצערי אני לא יכולה לסבול את דאלי, אז זה קצת פוגם בהנאה.. למדתי עליו לא מעט, ואני מעריכה דברים שונים ביצירה שלו, אבל בסך הכל השעונים הנוזלים והסמלים הפאליים הרופסים באים לי לא טוב :(

kbp אמר/ה...

אני מודה שיש אמנים שאני מתחברת אליהם הרבה יותר, אבל היצירות שלו מאוד על זמניות ואת זה אי אפשר לקחת ממנו.אני חייבת להודות שבמקרה הזה דאלי הוא רק התירוץ להמחיש מהי הפקת אופנה איכותית שמצליחה להעביר קונספט ורעיון אופנתי ברוח יצירותיו וזו האומנות האמיתית בעיניי. מקווה שבכל זאת נהנית...