יום חמישי, 1 בינואר 2009

אייקוניות אופנה- כחול לבן

תמיד כשאנחנו חושבות על אייקוניות אופנה עינינו פוזלות ישר אל הדשא של השכן. אין שום ספק שהמדינות מעבר לים מספקות לנו שלל נשים המצוידות בביטחון עצמי וחוש אופנה מפותח. נשים כמו סיינה מילר, רייצ'ל בילסון, נשות המגזינים הנחשבים בעולם דוגמת טיילור טומסי הנהדרת וזמרות כ- גוון סטפני שמשדרת רמת קוליות נדירה וסטייל אינסופי (גם אם זה בהרבה מהמקרים לא טעמי האישי) הן רק מעטות מאלו המהוות השראה ומכתיבות את דרכנו האופנתית. אייקונית אופנה היא לא רק מישהי שמתלבשת יפה, כאלה יש לא מעט, אלא מישהי בעלת אמירה אישית המועברת באמצעות הבגדים שהיא בוחרת ללבוש. לא תמיד תאהבו את מה שהיא לובשת אבל לעולם תוכלו לומר שיש בה משהו אחר. גם אצלנו במדינתנו הקטנה יש לא מעט נשים המפזרות שיק בכל מקום שאליו הן מגיעות. ואני שמחה למנות אותן.
האהובה עליי ביותר היא מלאני פרס שמשכילה לערבב ביצירתיות רבה פריטי וינטז' עם מעצבי על ומעצבים מקומיים. נכון שזה עוזר כשיש לך צללית מושלמת ולא מעט כסף בבנק שיאפשר לך לממש את טעמך הטוב אבל חוש הסטיילינג המעולה והמראה שמשדר חוסר מאמץ יוצרים הופעה כל כך נכונה ולכן לא פלא שכל מראה שלה ניראה פגז...

שימו לב (מימין) לשמלת החתונה ה-מ-ה-מ-מ-ת

אחריה מככבות: עדי אשכנזי הקופצנית שרוקחת מראות מעודכנים המעפילים מעבר לגובהה עם טאץ' אישי ונועז. לצידה מככבת ליהי אלון שכיאה לנערת זוהר מקפידה בבחירותיה ומשלבת בחוכמה פריטים עם טוויסט מעניין.


ו.........בזמן האחרון שמתי לב לדפנה לוסטיג (שעבור חלקכן מוכרת מהעונה האחרונה של "כוכב נולד 6"). לדעתי מדובר באייקון אופנה בהתהוות. הבחורה המגניבה מהבית ממול שיש לה טעם מצוין בבגדים, חובבת אקססוריז ואמיצה בבחירותיה (הלשוניות והאופנתיות) ,לא נרתעת להפגין את טעמה המשובח בכל מקום שאליו היא הולכת.


אז נכון שאנחנו רחוקים עוד מלהיות מעצמת אופנה אבל גם לנו יש כמה טריקים בשרוולינו ובתור אחת שמתלוננת ללא הרף על מצבה העגום של האופנה כאן! במדינה שבה הפרשנות ל- לבוש עם שיק נתפסת כלבוש חסר מעוף אישי, אימוץ טרנדים ללא הבחנה או "קוד לבוש" שכולל כפכפים, ג'ינס וחולצה מכופתרת, זה נחמד לגלות שפה ושם יש ניצני אופנה משובחים.
ואם אני מתלוננת, חשבתי לעצמי, למה לא להגיד גם מילה טובה ליחידי הסגולה אשר רוקמים הופעה שפורצת את גבולות תחומי המלתחה הים תיכונית הנונשלנטית לעייפה.

אין תגובות: