יום שבת, 17 בינואר 2009

my favorite things

סוף השבוע הזה מוקדש כולו למילוי מצברים. למנוחה. לצבירת אנרגיות חיוביות. ניתוק מהבלגאן המלחמתי שמתחולל בחוץ ומהסערה שמשתוללת בתוכי. ארוחת ערב עם המשפחה, סרט טוב בצהריים (בבית) מתחת לשמיכה עם אהובי ותוכניות לפגוש חברות בשבוע הקרוב. את יום שישי בבוקר ביליתי בבית לבדי. שוטטתי בדירתנו הצנועה וצילמתי. הדירה רחוקה מלהיות דירת פאר אבל יש בה כמה דברים שצברתי במהלך השנים (קיבלתי במתנה או אספתי בעצמי) שעושים לי טוב. דברים מתוקים. שכשאני רואה אותם הם מיד מעלים חיוך על שפתיי. הם נגררים איתי כבר שנים מדירה לדירה. וברגעי דעיכה שמחתית אני שואבת מהם כוחות. עם השנים נוספו עוד ועוד והיום בן זוגי צובר אותם יחד איתי. למי שמכיר אותי זה ידוע שאני אוספת דברים ישנים, פיצ'פקעס, דברים שמחים ומלאי צבעים שאולי עבור אחרים נראים חסרי משמעות. בשבילי הם שווים הון. השיטוט הזה גרם לי לחשוב על כל הדברים הנפלאים שיש לי ושמקיפים את חיי. חשבתם פעם מהם הדברים שעושים לכם טוב? תנסו! זה ממש כיף.






מקלחת חמה, נקניקייה בלחמנייה, גשם בחוץ, שישי בצהריים, ארטיק אקוודור, "נשיקה" מ-חלת השבת, התכרבלות על הספה הכי מרדימה בעולם עם אהובי, "פרלמנט" יום ראשון עם חברות נפלאות, שוטטות בשווקים, המילה "דודה" אלו רק מקצת הדברים החביבים עליי.




גם תיקים עושים לי טוב. אמנם יש לי תיקים בשחור וחום אבל במחלקה הזו אני ממש מרשה לעצמי להתפרע ונותנת למתיקות ולפרטים הקטנים לשלוט בבחירת מנשאי ידי.


תיק- לוליפופס



תיק- aldo , שרשרת- אפרת קסוטו



תיק- נרכש בשוק המעצבים (ממזמן)



תיק- מפראג, משקפיים- שוק הכרמל


לעצור ולחשוב מה עושה לי טוב הפך את סוף השבוע האחרון לנפלא. ההתעסקות במה שיש ולא בחוסר. אמרתי כבר שאני ממליצה לכם גם לנסות?! שיהיה לכולנו שבוע נפלא....

2 תגובות:

Hanna אמר/ה...

תיקים ממש יפים! אני חולת תיקים (בין היתר),בדיוק עברתי דירה, וגיליתי שאין לי איפה לאחסן/ להציג את כל התיקים שלי..

kbp אמר/ה...

tell me about it! סובלת מאותה מחלה. את יכולה להתנחם בכך שכל מעבר דירה יעזור לך לדלל את תצוגת התיקים שלך. לי לפחות זה עזר. רק המובחרים ביותר שרדו.