יום שני, 29 בדצמבר 2008

התחכום שבאיזון



את התמונה הזו דליתי לפני כל כך הרבה זמן מהאינטרנט שאני לא ממש זוכרת מאיפה היא. אני זוכרת שכשראיתי אותה לראשונה התאהבתי בתחכום השקט וברוך שהיא משדרת. מעבר לסלסולים המקסימים בחולצה (שישר קונים אותי) והשימוש בפלטת צבעים שמשלבת מספר תתי גוונים של אותו צבע, שזה נהדר, זה העלה בי תובנה ישנה בנוגע לשילוב פריטים בולטים (בטקסטורה, בצבע, בעיצוב) באאוטפיט. תמיד אהבתי פריטי אופנה שהם קצת חורגים מגדר הרגיל, שיש בהם טוויסט שהופך אותם למיוחדים יותר. עוד בעבר גיליתי שהסוד הוא לתת להם את מלוא הבמה ולצוות אותם לבגדים מתונים יותר. איזון זה שם המשחק. ליישם את זה אני נעזרת בעקרון הבא: אני חושבת מה בולט בפריט? וביחס ישיר לכך אני מתאימה לו פריטים שיהיו בצד השני של הסקאלה. איזון! זה נשמע כמו תרגיל במתמטיקה אבל הכוונה היא לדוגמא: חצאית בצבעים עזים או עיטורים אמנותיים מרשימים שמצליחה להתבלט בעודה תלויה על קולב בחנות, תקבל את דקות התהילה שלה בעולם הגדול גם אם היא תשתלב עם חולצת בייסיק פשוטה, בעלת צבע אחיד. גם התמונה היא כמובן דוגמא מצוינת לכך: הבחירה בשילוב החולצה המרשימה עם קרדיגן בצבע מתון וג'ינס הופכים את ההופעה לנחשקת יותר, לדעתי. כדי ליצור הופעה מרשימה מספיק פריט אחד בולט שישדר תחכום ושיק בשקט- לא צריך לצעוק. הרי אנחנו לא רוצות להיראות כמו מישהי שמבלה את כל יומה מול המראה. מהתובנה הזו קיבלתי השראה ביום חמישי האחרון כשיצאתי עם חברים לפאב תל אביבי שאיך נאמר? לא ממש שיקי. אני חושבת שקיים רק פאב אחד כזה בכ-ל תל אביב. מכוון שאני כבר לא נערת מסיבות פרועה ולא נוטה להישאר עד השעות הקטנות של הלילה (כנראה שזו תוצאה של מעבר לפרברים) ומאחר ובעירי הצנועה מסתובבים סטודנטים שמעדיפים להשקיע את זמנם במחשבות על הצומח והחי מאשר בהופעתם, אז אני מתרגשת כל פעם שאני באה לבקר את ביתי השני- העיר ללא הפסקה. זה נותן לי סיבה למסיבה ואופנה. עכשיו. מאחר וידעתי שהפאב שאליו אגיע מקבל בזרועות פתוחות גם כאלה שיצאו היישר מהמיטה (אני קצת מגזימה, אבל אתם מבינים את כוונתי!!!) והחליטו לשתות בירה, החלטתי שאני לא מוותרת על הכיף שלי אבל אני יוצרת הופעה מתוחכמת. האאוטפיט שבחרתי ללבוש עבד בעקרון התחכום השקט והוא קיפל בתוכו חולצה שרכשתי בבזאר ביתי שהציע בגדים מקסימים מפריז (והיא בולטת בפני עצמה), מיתנתי את כוחה על ידי אפודה של נעמה בצלאל ובשילוב ג'ינס של פורנרינה ומגפיים של pepe jeans יצאתי לדרכי. היופי בלבוש הזה שהוא על פניו נראה פשוט אבל מספיק פריט אחד להפוך אותו למיוחד יותר.. בכל מקרה מאוד נהניתי מערב עם חברים טובים, מוזיקה מצוינת ואהובי לצידי. מה עוד אפשר לבקש? שבוע טוב....






ובמבט מקרוב....

2 תגובות:

Hanna אמר/ה...

אאוטפיט מקסים!

kbp אמר/ה...

תודה :)