יום רביעי, 17 בדצמבר 2008

והרי התחזית להיום

תחזית לבוקר- קרררר...

באחד מימות השבוע יצאתי מהבית בשעה 07:00 בבוקר!!! בעודי נוהגת במכונית ומנסה להתאושש מהקימה המוקדמת, התנגן לו שיר מקסים ברדיו של שלמה ארצי "שינויי מזג האוויר". הביאו אותי לחשוב, זה ההמשך הטבעי של השיר וכמה שזה היה נכון באותו רגע. מזג האוויר הוא מרכיב חשוב בבחירת הבגדים שאלבש ולכן כל ערב אני צופה באדיקות בתחזית מזג האוויר. (עד כמה שזה נשמע לא שפוי) "הטמפרטורות יהיו ללא שינוי"- כך הודיעה החזאית בטלוויזיה בערב לפני. מה זה ללא שינוי לעזאזל? בהחלט יש שינוי. נראה לי שהיא רצתה להגיד שאכן ללא שינוי מהיום ימשיך מזג האוויר להשתנות משעות הבוקר ועד הערב, כיאה לסתיו. הרי כולנו חווים את השינוי שמתחולל לאורך כל היום- בבוקר קררר ובמבט החוצה נדמה שהחורף הגיע, בצהריים החום שולט עד כדי כך שאנשים מהלכים בגופיות וסנדלים כאילו הקיץ עדיין בשיאו ובערב הקרירות חוזרת ואני מוצאת את עצמי מתכסה בפוך. יום אחד, אינסוף שינויים....ככה זה בעונות מעבר. אני לא ממש חובבת עונות ביניים. באופיי אני אוהבת וודאות! חורף או קיץ. חם או קר. אבל דווקא באותו הבוקר משהו השתנה! "שינויי מזג האוויר הביאו אותי לחשוב" שבמקום להתלונן ולהתבאס על זה שאי אפשר ללבוש את כל המעילים והסריגים, אולי בכל זאת יש משהו טוב בעונות מעבר. זוהי הזדמנות נפלאה ליהנות משאריות קיץ ולהתרגל לאט לאט לבואו של הקור.עונות מעבר מאפשרות משחקי ארוך וקצר. מאפשרות לשלב גופיות מתחת לז'קטים. להתענג על חולצות קצרות עם סריג דק מעל או ללבוש חולצה קצרה מעל חולצה ארוכה דקה. ניתנת לז'קטים קצרי השרוול הזדמנות להתאוורר עוד כמה רגעים ספורים לפני שהם נכנסים לתרדמת חורף בארון. אפשר ליצור משחק עם שכבות ולחזות במלוא הדרן ברחוב לפני שהקור הופך לכל כך ממשי עד שהכל נעטף בשכבה אחת- במעיל. אז בתחושה זו יצאתי בבוקר מהבית באאוטפיט שמורכב ממכנסיים שנרכשו בקיץ, מתחתם גרביונים שחורים עבים, חולצה דקיקה. בבוקר עטפתי את עצמי בסריג כי היה קרררר, בצהריים כשהשמש יצאה לבשתי ז'קט דק ,יחסית קצר וכל זה בגלל שהתכוננתי מראש וכמה שזה היה נכון וטוב, כנראה ששינויי מזג האוויר הביאו אותי לחשוב.... (יצא לי חרוז, להתראות)

תחזית לצהריים- חם ומגניב...

אין תגובות: