יום שני, 15 בדצמבר 2008

החיפוש אחר המשבצת החסרה



טרנד המשבצות פושט על כל חלקה טובה. בכל חנות המכבדת את עצמה ברחבי העיר. בדרך כלל אני לא ממש אוהבת להתייחס לטרנדים. הם פושטים כאש בשדה קוצים. על כל נערה שנייה ברחוב. ללא הבחנה ולפעמים נראה ללא שיקול דעת, פשוט כדי להיות IN. גם אני אוהבת להיות מעודכנת, אך אני גם אוהבת להיראות במיטבי ולכן לא אאמץ לחיקי טרנד שלא מיטיב עימי ויותר מזה! לעולם לא אזנח פריט אופנה בגלל שהוא לא פופולארי יותר. אתן דוגמא: על אף העובדה שאני מחשיבה את סנדלי הגלדיאטורים כטרנד נוטף סטייל החלטתי לא לאמץ אותו מאחר והם לא ממש מתאימים לאישיות שלי. גם את המכנסיים הנמוכים שהיו פופולאריים מאוד בקרב בנות ישראל לא הפכתי לדייר קבע בארוני. לעומת זאת את המגמה המבורכת של קו מותן גבוה שבולט בחצאיות ובמכנסיים ונראה לאחרונה יותר ויותר במחלקת הג'ינסים אני מחבקת בזרועות פתוחות. גם את הווסטים שתמיד אהבתי וחזרו השנה לככב במראה הגברי. כל מה שאני אומרת זה שהאופנה משתנה בקצב מסחרר וחשוב לשמור על זהות אישית. אמיתית. מתחת לכל מעטפת הבגדים שאנו עוטים על עצמנו. להכיר מה שעובד עבורנו ולבחור את הנכון ביותר בשבילנו. בעיניי, היופי באופנה זה להעיז להיות שונה ולא להיכנע לתכתיבים. אבל סטיתי מהנושא. איפה הייתי? הא... טרנד המשבצות. לעומת רוב הטרנדים האחרים, הדפס המשבצות מלווה אותי כבר כמה שנים טובות. אני אוהבת משבצות. יש בהן משהו נאיבי. לא מחייב. הן מלאות שמחת חיים ויוצרות עניין כשמשלבים אותן עם צבעים חלקים. חולצת הפלנל הייתה בשנות העשרה בחיי פריט קבע בארוני, ולכן כשהחנויות "השתבצו" כיתתתי רגליים בחיפוש אחר חולצת הפלנל הישנה והטובה. בהתחלה חפרתי בארונות ילדותי בבית הוריי, אך החולצות היו גדולות וגבריות לטעמי (איך לבשתי את זה?).לאחר מכן הפלגתי בדמיוני במטרה לעצב לעצמי חולצת שבץ-נא עם סטייל. כשכבר התייאשתי מלנסות ליצור (כנראה שאני יותר טובה בלרכוש מאשר לעצב), מצאתי אותה! את אותה אחת שחיפשתי זה תקופה ארוכה. לא בבית הוריי! לא בשוק! באחת החנויות האהובות עליי. קאלה. הייתי צריכה לנחש שהן ימצאו גרסה מתוקה ומשובצת להפליא. הבגדים של קאלה תמיד מחזירים אותי עשורים אחורה במנהרת הזמן. כשהכל היה נאיבי ומתוק, ומאחר ואני נמנית על אלו שחובבות את כל הכיוצ'וצ'ים, הסלסלות והפרטים הקטנים שהופכים את הבגד לפריט עם אמירה אז אני מוצאת את עצמי מגיעה לחנות ומחטטת בין הקולבים עם תקווה חדשה בלב . אמנם יש ימים שמתיקות הבגדים קצת, איך אגדיר זאת? צורבת, אך מאז שהתחלתי לפקוד את החנות לעיתים רחוקות יותר אני נהנית בביקוריי מתגליות חדשות. והפעם זה קרה. פשוט המתינה לי על הקולב. חולצת משבצות. מבד פלנל! נעימה! עם שיבוץ הצבעים המושלם, לדעתי. אבל לא בזה תם העניין!!! השרוולים מסתיימים בכיוצ'וצ'ים עדינים ,כמו שאני אוהבת, עם צווארון ויקטוריאני גבוה ופפיון מתוק שעוטף את המראה בשיק ייחודי. לא יכולתי לבקש מתנה מושלמת יותר. כן, כן, מצאתי את גרסת הפלאנל האהובה והמשובצת למאה ה-21.