יום שישי, 5 בדצמבר 2008

i just cant get enough

זר לא יבין את התחושה מרוממת הלב בלרכוש פריט אופנתי חדש ולהריץ בראש אינספור אפשרויות שבהן ניתן יהיה להשתמש בו בעתיד. אף פעם אינני יודעת שובע, אוצרי אומנות אולי יוכלו להבין לליבי! תמיד אני בחיפוש אחר החתיכה החסרה. "מכל ילדיי האופנתיים" אני הכי אוהבת את אביזרי האופנה שלי. נינה גרסייה, מי אשר משמשת בעשור האחרון כעורכת האופנה במהדורה האמריקאית של מגזין האופנה "elle", אמרה בספרה "The little black book of style" (ואני מסכימה עם כל מילה ומילה!!!) שיש להכיר בכוחם של אביזרים שבניגוד לג'ינס המושלמים, אינם מאכזבים גם כשמשקלך משתנה. אני אוסיף ואומר שלא רק בזה טמון כוחם, כי אם גם ביכולתם לשדרג הופעה משמימה וחסרת מעוף ליצירה רבגונית ומלאת שיק. חוץ מלאגור נעליים (שלמזלי, זהו פריט האופנה היחידי שאין לי ממש חיבה מיוחדת כלפיו, למרות שברור שאינני מהלכת ברגליים יחפות), אני אוהבת את כל האקססוריז באשר הם: תיקים, חגורות, שרשראות, עגילים, טבעות, צמידים, צעיפים, כובעים, סיכות, קשתות you name it. אני אף פעם לא יוצאת מהבית ללא אביזר אחד לפחות. גם אם אני ביום של נפילת אנרגיות וכל מה שאני יכולה לדמיין את עצמי לובשת זה ג'ינס וחולצה (גם בימים קשים אני לא יוצאת מהבית עם טרנינג) תמיד אני אשמח להוסיף אקססורי אחד שיהפוך את ההופעה למעניינת יותר. הדבר שהכי מהנה בשימוש באקססוריז זה המרחבים האינסופיים שבהם הדמיון יכול להפליג במחשבה על פריט אחד בלבד המשתלב בכל כך הרבה אאוטפיטים ואם לא די בכך אז גם האתגר בלשבור חוקים ישנים ולהגדיר חדשים: להפוך צעיף לחגורה או לפרק צמיד ולהגדירו מחדש כשרשרת זה מסוג הדברים שהם לחם עבורי.
הנה סיפור שהיה: באחד משווקי המעצבים (שלצערי אינני מרבה לפקוד אותם) רכשתי צמיד של המעצבת "רובי סטאר"- צמיד נחושת המורכב משתי שורות של חוליות מעוינות ובמרכזו תמונה ויקטוריאנית. עליי לציין שבאופן כללי אני מחבבת את תכשיטיה, יש בהם רומנטיקה מחוספסת וחתרנית מה שגורם לי להרגיש מיד כילדה רעה מבית טוב. שירלי איציק הקימה את המותג לפני 9 שנים ובין פריטיה המשובחים אפשר למצוא חגורות עור, שרשראות במראה הגותי והיום תוכלו למצוא אצלה קולקציית שעונים מתוקתקת ומופלאה. ואם לא די בכך הרי שהם משתלבים כל כך טוב בארון אורבני. לעניינינו- אחרי מספר פעמים שענדתי את הצמיד גיליתי שמניותיו כצמיד ירדו בעיני אבל מרכיביו עדיין קסמו לי ולכן החלטתי לפרק ולהרכיבו מחדש בדמות שרשרת. התוצאה יצאה מקסימה והיום אני נהנית מצמיד שיכל לשכב בקופסת התכשיטים ולהתאבק עד יומו האחרון. התמונה המתעדת לפניכם ודבר אחרון למי שלא השתכנע עדיין בכוחם של אותם פריטי אופנה הרי לכם דוגמא לשמלה שחורה פשוטה ששודרגה באלף מונים בעזרת אקססוריז!
צ'או

בתמונה למעלה: מעשה בצמיד שהפך לשרשרת. (החרוזים השחורים והחישוקים העגולים בסופה הם מרכיבים שנוספו)





בתמונה: שמלה שחורה פשוטה בשילוב אקססוריז.



האקססוריז בתמונה לפי כיוון השעון: חגורת מותן של tifa arts, נעלים pull&bear, שרשרת קצרה- מיכל נגרין, שרשרת ארוכה- משוק בלונדון.

3 תגובות:

נבו אמר/ה...

קטעים.
יש לי בדיוק את אותו הצמיד שאפילו פעם אחת לא הלכתי איתו כי הוא גדול עליי,אז כנראה שעוד יש לו סיכוי, בזכותך, להפוך לשרשרת,מגניב.
גם הנעלי עקב של פול אנד בר נמצאים אצלי במגירה,בעיקרון הם נקנו לחתונה של אחותי.
הופתעתי.

נבו אמר/ה...

אה... ואהבתי את החגורה.

kbp אמר/ה...

moran- מבינה אותך לחלוטין. גם עליי הוא היה גדול ולכן שיניתי את ייעודו. אני מאוד אוהבת את הנעליים והן משמשות אותי רבות. החגורה שייכת ל-tifa arts ויש לה דברים מ-ה-מ-מ-י-ם. למי שחולה על אקסוסריז כמוני!