יום שני, 22 בדצמבר 2008

שימו כובע על הראש

בהמשך ישיר לפוסט הקודם, אני שמחה לבשר שהלילות הפכו קרירים ביותר. הסימן שלי לזה שהקור מגיע זה מיד תחושת קור חדה באזור האוזניים ואף קפוא. בבית אני מתכסה בשמיכת צמר אבל בחוץ זה כבר סיפור אחר. כשאני מתפתה להלך ברחובות בשעות הערב אני בדרך כלל כורכת צעיף סביב צווארי וכשממש קר אני חובשת... כובע. כובעים זה תוספת משובחת לבגד. זה הדובדבן שבקצפת מבחינתי. אצלנו מיד מקשרים אותו לסממן דתי ומעמדו עדיין מוגבל ,כיאה למדינה שנהנית להתגאות בלבוש לא רשמי, אבל בשנים האחרונות תרבות חבישת הכובע הפכה להיות נפוצה יותר במחוזותינו ואני מברכת על כך. ממזמן הכובע הוא לא רק פריט פונקציונאלי, אלא פריט בעל מעמד אופנתי ושיק אמיתי. אפשר להוסיף כובע בארט להופעה עם ניחוח צרפתי ומלא חן, כובע מגבעת למראה מחוספס ושיק רוקיסטי ואפשר להחליט מתוך מגוון מאוד רחב של בדים המשמשים ליצירת "הבגד לראש" את מה שהכי מתחברים אליו: צמר, לבד, עור, פרווה,אריג. אותי אישית מעניין אם אתם מה-"מתביישים" או אולי מה-"מעיזים", כי ללכת עם כובע ברחוב מושך לא מעט מבטים ותגובות, דבר שגרם להרבה חברות שלי לנטוש את הרעיון כי זה נראה להן "מטורף ונועז מדי". אני חושבת שזה פספוס להתבייש ולא לשלב אותו במלתחת החורף. לשם כך הבאתי מספר רעיונות, למתלבטים, אולי זה ישכנע אתכם. אז ככה, יש הרבה אפשרויות לחבוש כובע וכל כך הרבה סוגים. לא צריך לקפוץ גבוה ,אפשר להתחיל בסולידי עם כובע גרב, כובע סרוג או כובע בארט בצבע עדין שיתמזג עם צבעי החורף הקודרים. אפשר לקחת דוגמא מבלייר מ- gossip girl שהלכה על גרסת בארט פלאפית במיוחד או מרחובות ניו-יורק ופריז ששם יודעים להתחמם בסטייל:

התמונות לקוחות מ-style& the city ,מ-altamira nyc ומ-כאן


אם עדיין קר לכן ואתן מרגישות שבא לכן לפלפל את המראה עם כובע גרב אתן יכולות לקחת דוגמא מרייצ'ל בילסון וסיינה מילר (סלבריטאיות שהתפרסמו בזכות כישרון המשחק שלהן ועם הזמן הפכו לאייקוניות אופנה נחשקות שהייתי מוכנה ללא היסוס לבזוז את ארונן או להיות הכתובת שאליה הן יתרמו כל פריט שהן לא חושקות בו) המתקתקות הופעה חורפית מדליקה עם כובע על הראש...



עוד קצת כובעים ממסלול התצוגה של burberry prorsum סתיו 08..



למתקדמים יותר יש את כובעי המגבעת שישתלבו מעולה עם המראה הגברי שהצליח לחדור לתוך ארונותינו הנשיים. יש לא מעט זנים של כובעי מגבעות והם שונים אלה מאלה באורך התיתורת (שוליים) ובגובה החישוק (שמתנשא מעל לראש). למגבעת שסיינה מילר בחרה לחבוש קוראים "פדורה" fedora והיא קרויה על שם מחזה צרפתי מהמאה ה- 19

מימין לשמאל: סיינה מילר, wonderkind קיץ 09

למי שממש אוהב כובעים כמוני. יכול קצת מכל דבר. בארץ אפשר למצוא כובעים מדליקים ויצירתיים ב- Accessorize את הכובעים שלי אני מלקטת בעיקר בחו"ל. כל נסיעה אני רוכשת לעצמי מתנה בדמות כובע ומייחלת שהשנה יהיה חורף קריר קריר כדי שאוכל לחבוש את כובעי ולשפוך כתמי צבע על הרחוב הקודר...

כובעים לפי כיוון השעון: אקססוריז, לוליפופס, נעמה בצלאל, מיס סיקסטי,אקססוריז

אין תגובות: