יום שני, 8 בדצמבר 2008

בגדים ושאר ירקות...

כבר הרבה זמן שאישי ואני מתכננים לנסוע לירושלים. הרצון לחוות סתיו אמיתי וליטוף עדין של קור בשילוב האהבה הגדולה שלנו לשוטט בשווקים בארץ ובחו"ל הובילה אותנו ביום שישי האחרון היישר לפתחו של שוק "מחנה יהודה". יש משהו אחר בעיר הזו. קשה להסביר את זה. אולי הרוחניות שמרגישים כשנכנסים אליה עוד בשער הגיא, אולי המרבד האנושי שמאכלס אותה וייתכן, שזה האוויר הצלול שמשכר אותי בכל פעם מחדש.מה שבטוח זה שאפשר היה להרגיש את זה בכל סמטה וסמטה. יותר מדיי זמן לא פקדתי את מדרכות השוק המופלא והמיוחד הזה ועליי לציין שכנראה ימים טובים עוברים עליו. הצבעים, הריחות,המגוון הצבעוני של האנשים המהלכים בשוק החל מתיירים מזדמנים שרוצים לטעום קצת מ"תבואת הארץ" ובדרך מקבלים כבונוס את האווירה המיוחדת שקיימת רק שם, סטודנטים, שומרי מסורת שמתארגנים לקראת כניסת השבת וכמובן אנחנו. מלבד פירות, תבלינים ושאר ירקות אפשר למצוא בשוק גם בתי קפה עדכניים לצד מסעדות ביתיות שפתיליות עמוסות בתבשילים מפיצות ריח נעים ומסחרר כשחולפים על פניהן. פורמז'רי (חנות לממכר גבינות) מצוינת שלרגע גרמה לנו להרגיש שאנחנו בכלל אי שם בצרפת וכמו בכל שוק היו גם חנויות קטנות שמכרו פריטי בייסיק כגון גופיות, גרביים, טרנינגים וכו'. ההפתעה הגדולה הגיעה כשבאחת הסמטאות התגלתה חנות מופלאה של יד שנייה. זו לא חנות "יד שנייה" הראשונה שאני מבקרת בה, אבל משהו שם היה שונה. אין שום ספק שהמיקום המצוין שלה בפאתי השוק התוסס והצבעוני הזה מחלחל ומשרה אווירה מקסימה ברגע שעוברים את סף הדלת ובשילוב עם המגוון הרחב המיובא מחו"ל ומלוקט בארץ שכולל פריטי מעצבים ועוד מיני "מטעמים" נוצרת חווית קנייה משובחת.
אפשר למצוא שם חצאיות מתוקות, סוודרים נפלאים, מגוון רחב של אקססוריז ובעיקר יחס אישי ומקסים שנותן לך תחושה שאפשר למדוד, לחפש, לשאול ובקלות לבלות שם יום שלם. את החנות גיליתי בעזרת עיני הנץ של אישי ועדיין הרגשתי שלא מיציתי את כולה עם זאת ידעתי שאורח הרוח שהוא הפגין בעת שאני מדדתי כמעט את כל החנות יפקע כל רגע ולכן הסתפקתי במכנסיים בצבע שחור. המכנסיים בסגנון מכנסי באגי משנות ה- 80 עם חגורת מותן גבוהה, שהזכירה לי חגורת אבנט, המורכבת משלוש שכבות של בד, פנסים (תפרים שמעצבים את הבגד) מקדימה וכיסים משני הצדדים. לאחרונה יצא לי לראות במספר עיתוני אופנה ובאינטרנט את המראה הזה והחלטתי לאמץ אותו. כמובן בדרך שלי! הגיע הזמן שגזרת המכנסיים תעלה! יצאתי עם הרכישה החדשה וסביר להניח שהטעם של "עוד" שנשאר בפי יגרום לי להגיע שוב לחנות כדי להשלים את המלאכה. דרך אגב לחנות קוראים "נעמי" והיא נמצאת ברחוב השזיף 6. אם אתם בסביבה, שווה ביקור!

מכנסיים- נעמי



מבט מהצד



"חגורת האבנט" והפנסים.




תמונות להשראה: מימין- nrg , משמאל- le blog de betty

אין תגובות: