יום שישי, 20 בפברואר 2009

urban outfit


בחלוף השנים אני מגבשת אמירה אופנתית משלי. למרות שאני רואה בפריטי האופנה בחזקת- "כולם ילדיי" אני מוצאת את עצמי מנתחת לפרטים מדוע אני מעדיפה "ילד אחד על פני האחר". אני מודה שאין סגנון ספציפי אחד אליו אני מתחברת ביותר. מעצם היותי אדם סקרן (יש האומרים מאוד!) אני מתנסה ללא הרף וכשרוח אופנתית חדשה נושבת בשכונה סביר להניח (חוץ ממקרי וטו נחרצים) שארצה להתנסות במלבושיה. עם זאת אני נוטה להיות ביקורתית יתר על המידה ולכן לא אמהר לאמץ כל מראה חדש שפורץ אל השוק. הרבה ספינות מסע אופנתיות עגנו בנמלי. חלקן חזרו כלעומת שבאו וחלקן הגדירו לימים את מי שאני! לדוגמא בתקופות שבהן רציתי להיראות בוגרת יותר או כאשר השתמשתי בפריטי אופנה לרכך את האדמוניות הבוערת בי ולהציג את עצמי כבובתית- מתוקה ועדינה (עדיין יש שרידים בארוני שיכולים להעיד על כך!). המראה האורבני מלווה אותי מספר שנים טובות. אני מאמינה שזו השפעה ישירה מתקופת מגוריי בתל- אביב או אולי תקופת עבודתי עם נוער בסיכון. מראה מחוספס השאוב מתרבות רחוב, נערי, קשוח, מתאפיין בצבעים מונוכרומטים כהים וסגורים, מעילי עור, שרשראות נחושת וניטים אך יכול באותה קלות להיות שמלה מתנפנפת ואוורירית מזווית ראייה נשית. מראה שעל פניו נראה כלא מתאמץ, פרקטי ופשוט להכנה. אחד המתכונים האורבנים האהובים עליי כולל מכנסיים שחורים, מעיל עור, חולצה כהה והמגפונים האהובים עליי. המכנסיים השחורים שבחרתי הם ה- hammer pants (בגרסה עדינה מאוד!). אפקט הבלון קטן (כמעט שנחבא) והם בעלי מבנה מעוצב ולא חסרי צורה (כפי שרוב מכנסי ה- "האמר" בנויים). אני אוהבת אותם בשל יכולתם לטשטש את החלקים הפחות מובחרים שלי ועם זאת עדיין לשדר זרימה ונשיות. כבר הרבה זמן שאני תרה אחר מכנסיים שכאלה ועכשיו כשהנחתי את ידיי עליהם אני נהנית מכל רגע בחברתם. מעיל העור (מה שווה מראה אורבני ללא אחד שכזה?) מהווה סגנון אחד (מיני רבים) של מעילי עור שאני אוהבת. ז'קט אופנוענים- למראה מחוספס, ז'קט מחויט למידות הגוף- למראה אלגנטי, וז'קט יצירתי- למראה נוטף שיק. פריט שכזה הוא חובה בכל ארון (הוא כמובן יכול להיות גם דמוי עור) והוא מצטות היטב לשמלה קלילה, משדרג טי שירט פשוטה או חולצה רומנטית מבד נשפך. מכוון שמדובר בהשקעה לא קטנה רצוי ב"פעם הראשונה" לבחור בצבע שחור או חום שכן הם מגלים יכולות חברותיות מופלאות עם שאר חברי המלתחה. אני אישית צירפתי למלתחתי ז'קט עור בצבע כחול והוא התגלה כהשקעה לא רעה בכלל. עכשיו נותר רק להנפיק תמונות. אז התלבטתי היכן להצטלם. בקלות יכולתי להצטלם על רקע בניינים או על אי תנועה בצומת סואן אבל מה יותר מתאים מלהצטלם על רקע גרפיטי עירוני וצבעוני (לאיזון הצבעים הכהים) כשמדובר באורבני. דעתי על גרפיטי רחבה וסבוכה אך לזה נגיע בפוסט אחר....


במהלך הצילומים נעשה קריר אז הוספתי את הצעיף ועליי לציין שהוא מוסיף צבע ומרכך את הקשיחות.



ז'קט עור-chevignon, חולצה- ענת מיקולינסקי, צעיף- urban outfitters, שרשרת- אפרת קסוטו, מכנסיים- zara, מגפונים- fly london

לסיום אני שמחה לבשר שהחורף חוזר ובגדול בסוף השבוע הקרוב. סערה משתוללת (למרות שברגעים אלה היא די רגועה, אפשר לומר, נעלמת!) היא סיבה טובה ללבוש את מיטב מחלצותיי הביתיים (הנגלים רק לעיני אהובי) ולצפות בסרט טוב....המממ....רעיון לא רע בכלל. אני הולכת ליישם אותו לאלתר! סוף שבוע חמים ומקסים. צ'או.

* תודה לבלוג standing ovation שצירף אותי לרשימת השווים ביקור.

3 תגובות:

sefi אמר/ה...

אחלה לוק, אהבתי מאוד את התמונה הראשונה, הקומפוזיציה שלה מעולה. מה גם שהיה מוקדם מדי להיפרד מהחורף. אני נהנת מהסופה ליד הים.

Standing Ovation אמר/ה...

בכיף :)ותודה גם לך

kbp אמר/ה...

sefi- תודה :) החורף חזר ובגדול. אני שמחה להיווכח שטעיתי והספדתי אותו מוקדם מדי.