יום שלישי, 10 בפברואר 2009

מבוך ההתלבטויות




אנחנו, אנשי השפלה, זכינו השנה למנת טיפות מים קצובה שנראתה כמו בדיחה גרועה מאשר כמטר. כילדת חורף מושבעת שמחתי מאוד כשהחזאי ניבא (למרות ההספדים על מותו בטרם עת) שהחורף חוזר לבקר בתרועה וברוחות. תזמון ה"חופש המאולץ" כאשר הטמפרטורות צנחו, לא יכול היה להיות מושלם יותר ויכולתי ליהנות ממנו בעודי משוטטת באוויר החופשי. הוותק שלי בשוק העבודה עומד, בסך הכל, על שבוע וחצי ימים ובכל זאת השבתון המדיני היה חגיגה אמיתית עבורי. הייתי זקוקה לאתנחתא קצרה מאחר ובזמן האחרון אני מגששת (במאמץ רב) אחר הפתרון האולטימטיבי שיגרום לי להספיק הכל ביממה שלמה (למישהו יש רעיון?). שעות עבודה, זמן איכות עם בן- זוגי, בילוי עם חברים, התייחסות לבלוג, רגע לעצמי, כל אלו דברים שאני אוהבת בחיי וברצוני להקדיש לכל אחד מהם את מלוא תשומת ליבי אך לצערי המשימה נראית לעיתים כבלתי אפשרית וסדר עדיפויות קפדני וכואב נדרש על מנת לחוש שררה.


ז'קט- promod, חגורת כסף- קסטרו, סקיני ג'ינס- h&m, מגפונים- replay




אז את יום הבחירות הנוכחי התחלתי ביקיצה מאוחרת ובבראנץ עם חברים בצמוד לים הסוער של תל אביב. בדומה לתחושה שליוותה אותי ביום הבחירות הזה (התלבטות כרונית בכל הנוגע לסוגיה למי לתת את קולי) התלבטתי מה ללבוש ואיך ללבוש. האמת היא שגיחתו הקצרה של מזג האוויר האפור נתנה לי תרוץ ללבוש ז'קט שרכשתי בעבר בביקורי הראשון בפריז (ומקווה שלא האחרון) והוא משמש כתחליף מעולה למעיל במיוחד במדינתנו שטופת השמש. מעבר לעובדה שהוא מהווה כסות חמימה להפליא, הז'קט מייצג את כל מה שאני אוהבת. הצבעים הנצחיים שמשתלבים היטב עם שאר חברי המלתחה, המראה המחויט, הכתפיים המודגשות, השרוולים התפוחים שמסתיימים בסיומת רחבה ובובתית והכיווצ'וצ'ים בחזה שתורמים לי עוד חצי מספר בחזייה (שזה כבר יתרון משמעותי עבורי). לכל התוהים אני מהבחורות שבהחלט מסתפקות במה שהטבע נתן להם (באמת!) מאחר ועומדת לרשותי מדי יום הבחירה האם ברצוני להיראות נערית או נשית. עבור כל אותן נשים שלא ניחנו בדדים שופעות (כמוני) אל דאגה! כל שעליכן לזכור הוא שכיסוי ושכבות לא נועדו רק להתמודדות עם קור סגרירי אלא גם על מנת להגדיל את המתרחש באזור החזה. לפיכך, כל ציוץ, כיווצ'וץ, סלסול ותוספת בד באזור החסר יוצרת אשליה משובחת של עוד ומאדירה את מה שאין. חזרה לסיפור... אחרי שהבנתי מה אני רוצה ללבוש עלתה השאלה איך? התלבטתי האם ללבוש את הז'קט פתוח מאחר ואני אוהבת את מראה השכבות או סגור שכן במקרה הזה מדובר בפריט שמרשים כל כך כשהוא מכופתר. אז שלא כמו מאחורי הפרגוד שבו הייתי צריכה לגבש דעה ברורה בעודי עומדת בפני כוורת הפתקים, בכל הקשור להופעתי הרשיתי לעצמי להתענג על חוסר ההחלטיות ובבוקר הילכתי במראה השכבות ולקראת הצהריים כפתרתי את המראה. התמונות מציגות את שני המצבים. מקווה שנהניתם והשפעתם. שיהיה המשך שבוע מקסים...


הגרסה המכופתרת




5 תגובות:

sefi אמר/ה...

השפעתי ובעיקר נהנתי מהחופש אבל למרות שהג'קט הורס ביותר, אני ממש לא מבינה איך זה הספיק לך כדי להתגונן מהקור? אני הלכתי על מעיל טוויד ארוך.

kbp אמר/ה...

רוב היום שוטטתי במכונית או במקומות סגורים כך שלא היה לי קר ובזמן הקצר שכן הלכתי ברחוב הסתפקתי בז'קט הסגור ובצעיף שלא מופיע בתמונות.

נבו אמר/ה...

הג'קט מהמם ובאמת היה קררררר....

Standing Ovation אמר/ה...

הג'קט ממש יפה, בכלל דברים חמודים יש בפרומוד.

kbp אמר/ה...

תודה רבה. הז'קט הוא אחד הפריטים האהובים עליי במלתחת החורף.
standing ovation- אכן יש דברים מקסימים ב- promod קצת מזכיר לי את h&m מבחינת המחירים אבל פחות טרנדי ומסחרי. תמיד שאני בחו"ל אני משתדלת לעשות גיחה...