יום שני, 9 במרץ 2009

האביב דופק בדלת







סוף השבוע היה חמים (בלשון המעטה). ביום שישי נמנעתי מההתחככות עם השרב וביום שבת מפגש משפחתי גרם לי לצאת אל החום הנורא. בזמן האחרון שינויי מזג האוויר גורמים לי לפשפש במלתחת הקיץ המאוכסנת אי שם במדרונות הגבוהים של ארוני (את מלתחת החורף אני פוגשת לעיתים קרובות יותר). זה מרגש לחטט ולהיזכר בפריטים שלא פגשתי עונה שלמה. למרות שהספקתי כבר לאגור פריטים אביביים חדשים, החלטתי להופיע בתמונה הראשונה לקיץ 2009 בפריט ישן שאני מאוד אוהבת. באינסטינקט ראשוני שלפתי את השמלה הזו מכוון שהצבעוניות המשמחת, ההדפס הגיאומטרי שמיד תופס את העין, הגזרה הבובתית שמעניקה אלגנטיות בקיץ המיוזע, הכיווצ'וצ'ים המעטרים את אזור הצוואר והחגורה הופכים אותה לקלף מנצח בעיניי.



בדרך כלל בעונות המעבר אני נוהגת ללבוש אותה בצירוף ז'קט. השילוב בין השניים כל כך נכון שפשוט התנהגתי כדוגמנית (למרות שאני רחוקה עשרות מטרים וקילוגרמים להיות אחת שכזו) או יותר נכון כ"קולב" והחלטתי שלמרות החום הכבד אני לא אוותר ואציג בפניכם כיצד נראה השילוב עם הז'קט המיליטנטי. תמיד תהיתי איך מרגישה דוגמנית כשהיא נאלצת ללבוש בגדי חורף כשהטמפרטורות בוערות בחוץ ולחייך כאילו היא נהנית מכל רגע. עליי לציין שזה לא תענוג אך אני מאמינה שהכסף שהן מרוויחות, בסופו של יום, מצנן את גופן. בנוגע אליי, התנחמתי בידיעה שאני עושה זאת למען היצירה ובסופו של יום גם יכולתי לאכול כל העולה על רוחי. שיהיה שבוע טוב וקריר יותר...וכמובן, חג פורים שמח!

שמלה- נעמה בצלאל, ז'קט- גולף, גרביונים- A.A, נעליים- steve madden, צמידים- שוק הפשפשים.


8 תגובות:

miri אמר/ה...

התלבשת מקסים! ההדפס של השמלה מהמם, אני מאוד אוהבת את הבדים של נעמה בצלאל , כול כך סבנטיס

sefi אמר/ה...

וואו, תמונות פשוט מעולות. השילוב של הצבע של השמלה עם הטבע הירוק פשוט מעולה. השמלה גם מאוד יפה כשלעצמה. אביב שמח, זה יפה לך!

נבו אמר/ה...

השמלה מקסימה,אני אוהבת שמצלמים פרטים כי את ההדפס לא היינו רואים ללא התקריב.
אאוטפיט חמוד בהחלט.

kbp אמר/ה...

איזה כיף. תודה בנות:) יש לנעמה בצלאל פריטים מנצחים וזה גורם לי אושר כפול וגאווה לחשוב שהיא מעצבת מוכשרת תוצרת מדינתנו הקטנה....

נבו אמר/ה...

והכי משמח שיש לה חנות ברחובות.

kbp אמר/ה...

נכון. השבוע ביקרתי בה ויש שם דגמים נפלאים. יש הרבה חנויות מקסימות ברחובות. אבל זה נושא לפוסט בפני עצמו.

user friendly אמר/ה...

http://userfriendlymaterialism.blogspot.com/

אנונימי אמר/ה...

הדפס השמלה כבש אותי !
ונקווה שהחמימות שהופיעה פתאום תלווה אותנו גם אל החג השני

המשך חג שמח!