יום שלישי, 7 באפריל 2009

חזרתי....חג שמח!


שמלה- bravo, חגורה- tifa arts, נעליים- aldo

הרבה זמן לא ביקרתי ב"שדה השראתי". דברים קסומים וטובים מאוד עוטפים את חיי (כרגע אינני יכולה לחשוף עוד במה מדובר אבל אני מבטיחה שבקרוב אשתף אתכם) והיה חשוב לי להקדיש להם את מלוא תשומת ליבי. לצערי יצא שהבלוג ננטש תוך כדי התהליך. ההתנתקות מהבלוג שימשה עבורי שיעור מלמד ומשחרר. אם בתחילת דרכי כבלוגרית מצאתי את עצמי יושבת מול מסך המחשב שעות על גבי שעות ובין לבין מנהלת את חיי, הרי שזמן הניתוק היה סוג של גמילה מתונה והגעה למסקנה שהבלוג הוא חלק מחיי וברצוני להקדיש לו זמן אך לא על חשבון חלקים אחרים וחשובים. חודש ימים מצאתי את עצמי מתעסקת בחיים שמעבר למקלדת ולמסך, אני מודה נהניתי מכל רגע, וחזרתי בכוחות מחודשים. המון דברים קרו בתחום האופנה ובכלל, בזמן שלא הייתי ושלא תחשבו לרגע ש"לא ידעתי או לא שמעתי". לחיות ולנשום אופנה זה עבורי כמו ללכת לישון בסוף היום, לצחצח שיניים, לאכול. זהו צורך ולא הכרח. אז ככה, "בזמן שישנתי" טופ שופ פתחה סניף בסנטר (ששם כבר הספקתי לבקר), מעצבות האופנה הישראליות "רוס אווטה" פתחו חנות ראשונה (ומדהימה), עדיין לא ראיתי את הסרט "וידוייה של שופוהוליק" (חשוב לסמן לעצמי ביומן), מצאתי את הסריג (של פורנרינה) ששבה את ליבי בקסמיו ומחירו היקר הדיר שינה מעיני במשך שבועות ספורים ב- 40% הנחה (נראה לי שההמשך ידוע), תל אביב העיר שלה אשמור אמונים לעד חגגה 100 ונראתה טוב מתמיד, גיליתי עוד חנויות יד שנייה מקסימות בתל- אביב, גיליתי "פטיסרי" מתוק להפליא ברחובות, התוודאתי לטרנדים שעתידים לקרר את הקיץ ו... בעיקר נחתי ונשמתי אהבה.


אני אוהבת את חג הפסח. אווירת ה"חירות" (אם תרצו לקרוא לזה כך) הקסומה, המשפחתיות המחבקת והתחדשות הנפש והטבע הם חלק מהיתרונות שאני מייחסת לתקופה זו של השנה. כמו כל עם ישראל גם אני מצאתי את עצמי באחד מרבבות הפסטיבלים והאטרקציות שגדשו כל חלקה פורחת טובה בארץ. השבוע שמנו את פעמינו (אישי ואני) לכיוון עין הוד לפסטיבל האקוספרה. פסטיבל נפלא ויוזמה ברוכה. הפסטיבל הוא אירוע אקולוגי המאגד יוצרים מוכשרים וחברות אוהבות סביבה שבחינניות מעביר את רעיון "שימור כדור הארץ". במקום פעלו דוכנים שהציעו מוצרים שמוחזרו (תיקים וחגורות העשויים מצמיגים, שולחנות העשויים מניירות ממוחזרים), התקיימו פעילויות והפעלות נפלאות ל"גירוי" הדור הבא וכן, התקיימה תערוכת אמנות בינלאומית בנושא איכות הסביבה והיחסים בין האדם לסביבה הטבעית..


בנוסף, זו הייתה הזדמנות מצויינת לשוטט בעין הוד. למי שלא יצא להגיע לפתחי כפר האמנים מומלץ לסור לשם בהזדמנות הראשונה. מיקום הכפר השוכן על שלוחה של הר הכרמל, מוקף מטעי עצי זית עתיקים וגבעות ירוקות שמדרונותיהן גולשות לחופו של הים התיכון הכפר מלא בקהילת אמנים הפותחים את בתיהם בלבביות כובשת. היצירתיות משתקפת בכל חלון, דלת, שלט לבית וגלריה שמכילה כל טוב. אחרי הליכה שלווה בסמטאות הציוריות, סיור בגלריות הפזורות בכל פינה ואווירה מלאת השראה שחילחלה לגופי החלטתי להצטלם. בקיץ אני הופכת לאישה של ממש. הרבה שמלות, חצאיות, בדים זורמים, צבעים. במקור השמלה המוצגת הייתה בעלת שרוולים ארוכים. מלכתחילה היה ברור לי שיופייה יבלוט יותר בקיץ. למרות הרקע השחור היא מעוטרת בפרחים מקסימים שנותנים תחושה של התחדשות ופריחה- כמו שאני מרגישה כעת. חג שמח....

היה חבל לי שלא תראו את הגזרה המתוקה והכיווצ'וצ'ים הנפלאים של השמלה מקרוב!

או את החגורה...

6 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

טוב שחזרת! חג שמח :)

kbp אמר/ה...

טוב לחזור :)

way2yellow goes active אמר/ה...

השמלה מהממת וכיף לך שיצא לך להיות בסוג של טיול בחופש.
נחמד שחזרת!

X אמר/ה...

You are already on "LOOK 10", if you are interested, please check and do some comment.
Remember that you can ask for a change of look, even sending a photo with the look you think it’s better, but please make sure that the picture has an acceptable resolution.
YOU ARE ON: http://look10.blogspot.com/2009/04/kbp-fashion.html
And if you want you can post a comment on your entry: http://look10.blogspot.com/2009/04/kbp-fashion.html
making some indications about the look presented.

You can also ask to be removed from LOOK 10.
Pick your prize, saying NOMINATED, placed on the left on Look 10, if you want. It’s for your blog.
Greetings
Vicen.

saray אמר/ה...

שילוב מקסים :)

kbp אמר/ה...

תודה בנות:) שמחה לראות אתכן כאן.
sefi- האמת שאת ליל הסדר חגגתי במדבר כך שאפשר לומר שהפסח הזה השתדלתי לצאת לטבע.