יום שבת, 7 במרץ 2009

אף מילה על אופנה



הפוסט הנוכחי לא יעסוק באופנה, אלא באהבה ראשונה. כל אחד יודע שאהבה ראשונה היא משהו שלא שוכחים. תחושה שמלווה אותך כל חייך וצובטת בעדינות את ליבך כאילו היה זה רק אתמול. אהבה ראשונה לא חייבת להיות מציאותית היא יכולה להתקיים בפנטזיה. שכן בבית ליד שמייחלים ליום שבו תפגשו בתור במכולת, בחור משכבה בוגרת יותר שמדמיינים שתפגשו בקולר, מבטכם יצטלבו והאהבה תפרוץ או שחקן בטלוויזיה שליבכם נצבט כל פעם כשהוא מגיח מהמסך. אני זוכרת את אהבת הפנטזיה הראשונה שלי. נפגשנו בעת הופעתו הטלוויזיונית שסימנה אותו ככוכב. הוא היה צעיר, הורס ושבה את ליבי מהרגע הראשון. היו לי את כל הסממנים של אהבה: כל פעם המתנתי בשקיקה שיופיע על מסך הטלוויזיה, קירות חדרי היו מכוסים תמונות שלו, דמיינתי במוחי מה היה קורה אם היינו נפגשים ונשמתי נעתקה "כשהוא היה בסביבה". לאהבה הראשונה שלי קוראים- ג'וני דפ. הכרנו באמצעות הסדרה 21Jump Street מאז כל אחד התקדם בחייו. אני מצאתי אהבה אמיתית, הוא התחתן עם ונסה פרדיס והיום יש להם שני ילדים. אני עדיין מקפידה להתעדכן בשלומו ומדי פעם כשיוצא לי לשמוע אודותיו אני חוזרת למחוזות העבר וליבי נצבט. אהבה או לא? השבוע יצא לי לשזוף את עיניי בתמונות שלו עם בתו בשיטוט מקרי לחלוטין בבלוג שלראשונה יצא לי לבקר בו. מעבר לעובדה שהמראה של אב ובת זה אחד הדברים המקסימים ביותר שיש. כשמדובר בו- זה גם סקסי. לא יכולתי להתאפק ומיד החלטתי לשתף אתכם. אתם מוזמנים להיווכח בעצמכם ואם ליבכם נצבט תדעו שאתם לא לבד!


johnny depp with daughter Lily- Rose התמונות מ- כאן





אין תגובות: