יום שני, 25 בינואר 2010

על חגורות מותן והחיים שאחרי

לאחרונה אני נוהגת לצפות בבגדים מאשר לרכוש אותם. השינויים שהגוף עובר לאורך ההריון ואחרי הלידה דורשים עבודה מאומצת לחזור לממדי העבר. כן, כן, לא נמניתי מאותן הנשים ברות המזל שאחרי הלידה גופן מתכווץ באופן קוסמי (אם תשאלו אותי) והן נראות כאילו לא ילדו לפני זמן קצר. עם זאת געגועיי לבגדיי האהובים שמביטים בי כל יום, כשאני פותחת את הארון לתור אחר פריט לבוש, בהחלט מדרבנים אותי לקום ולעשות מעשה. לבינתיים, מזל שבגדי ההריון היום עדכניים ומקסימים כך שאפשר להמשיך ללבוש אותן גם אחרי הלידה המיוחלת. גזרת ה- empire היא דוגמא מצויינת לכך.



שמלה-חנות מבזל,קרדיגן- ניו-יורק, חגורה-קרן וולף, גרביונים- המשביר לצרכן, מגפיים- pepe jeans
למען האמת, את השמלה הנוכחית רכשתי לאחר הלידה (טוב, לא אמרתי שלא קניתי בכלל!). כשראיתי אותה מיד התחברתי למראה הרומנטי ובד השיפון הנשפך. כחובבת אקססוריז מושבעת היה לי קשה עם העובדה שבתקופת ההריון השימוש בחגורות מצומצם (שלא נדבר על חגורות מותן) ולכן כעת אני מפצה על הזמן האבוד, מנערת את האבק ממגירת החגורות שלי ונותנת להן ביטוי (כל אחת בתורה!). את השמלה בחרתי ללבוש כשכבה מתחת לקרדיגן קשמיר שרכשתי בעבר מניו- יורק כך שהשילוב בין בד השיפון העדין וסריג הקשמיר יצרו שרוולים תפוחים ועם חגורת המותן שארזה את כל המתרחש נוצר מראה חורפי רומנטי ומלבב. לבינתיים הסופה שמתחוללת בחוץ מאלצת אותי להישאר בבית עם המלאך שלי (חופשת לידה בחורף הישראלי זה כיף אדיר!!!) אבל כשהשמש תפציע שוב אני מתכוננת לתור אחרי הפריט הבא....מבטיחה לעדכן...

אין תגובות: