יום שישי, 5 במרץ 2010

אלוהי הפרטים הקטנים

כמו שכל אחד מאיתנו הוא יחיד ומיוחד ככה אני מאמינה שבאופנה כמו באמנות לפריטי לבוש יש ייחוד משלהם. כשאני בוחרת לרכוש פריט אחד על פני אחר זה בדרך כלל מכוון שנשביתי בקסמיו של דיטייל מיוחד. זה יכול להיות כיווצים, הדפס מיוחד, רקמה מפתיעה, חגורה מעניינת. חשוב לי שלבגדים שאני לובשת יהיה את הטוויסט השונה שלוקח בגד הכי פשוט ומביא אותו למקום אחר. את השמלה שבתמונה בחרתי ללבוש ביום שישי לאירוע שביליתי בו. היה יום חמים והשמלה בהחלט נתנה מענה אופנתי לצרכיי. במסעותיי באילת ליקטתי את השמלה הזו. אני מודה שבהתחלה ההדפס האתני גרם לי להסס אבל חגורת הניטים, רקמת הזהב שמעטרת את איזור השכמות, הלולאות השחורות בשולי השמלה ושלל הצבעים קנו אותי וגרמו לי להביא אותה הביתה איתי. אכן הגאונות של השמלה הזו נמצאת בפרטים הקטנים(שהגדלתי עבורכם בתמונה).השמלה היא מבית היוצר של pepejeans (מותג אופנה שאני מאוד אוהבת) ומה שמייחד אותו זה הדגש על הפרטים הקטנים. הנגיעות הקסומות שהופכות כל בגד לאחר. שונה... למי שמכיר את המותג יודע שהדרך היחידה להרשות לעצמי לרכוש את הפריטים האלו היא בסוף עונה...אז כשאת באילת ויש הנחת סוף עונה+ הנחת מע"מ- זה ממש חטא להשאיר את האפשרות להתחדש בפריטים מבית היוצר הבריטי מאחור. אל חשש אני ביקשתי שיארזו בשבילי שתיים. שתי שמלות! את הפריט הבא אני ישאיר לפוסט אחר. שיהיה שבוע טוב וקסום.

שמלה- pepejeans, מגפיים- סכועור, גרביונים- ck


דרך אגב. אם יש מישהי שמוכנה להרים את הכפפה ולצלם אותי אהיה יותר משמחה. אני מודה שעם עין מקצועית וסבלנות לצילום אהיה יצירתית יותר ובן זוגי יהיה מאושר מהמהלך. אז....ממתינה להצעות...

תגובה 1:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

השמלה מאוד מאוד יפה!
אני גם אוהבת את פפהג'ינס, רק חבל שבארץ המחירים לא מאפשרים בכלל להתקרב.
כשהייתי בניו יורק רכשתי ג'ינס משגע שלהם ב 40$ וזאת הייתה קניה ממש ממש מוצלחת. שאר הפריטים שלהם היו גם במחירים מצחיקים שכאלה, ומבאס שאי אפשר לקנות הכל :)

יום נפלא!
שרונה