יום ראשון, 26 ביולי 2009

home styling


זה לא סוד שנושא הסטיילינג תופס תאוצה בשנים האחרונות וכל אישה שמכבדת את עצמה מאמינה שעליה להרחיב את האופקים בכל הקשור לאומנות הלבוש. הבלוגים שצצים מכל עבר הם דוגמא חיה לכך וגם העובדה שכל רשת שמכבדת את עצמה מחזיקה היום שורת סטייליסטים, במטרה לחזק את חווית הרכישה ולהפכה למקצועית יותר, מעידה על המגמה. מה שרוב האנשים לא תמיד יודעים זה שממזמן סטיילינג לא שולח את זרועותיו הארוכות ונוגע רק בכל הקשור לאופנה. סטיילינג זו אומנות שחצתה את גבולות הארון ממזמן, הטביעה את חותמה בתחום העיצוב וחדרה לא רק למלתחתינו אלא השכילה להטביע חותם של טעם טוב על כל חלקה בביתנו. נכון שעל מנת לעצב בית יש צורך במעצב פנים ובאדריכל אך גם ל- home decorating יש חלק חשוב בתהליך, שכן לעיתים אין צורך בשבירת קירות או השקעת כל חסכונות חיינו בשיפוץ הבית, מספיק בחירת פריטים ש"ילבישו את הבית" ויקנו לו מראה עדכני ביותר. לאחרונה אני יותר ויותר מתעניינת בנושא שכן אישי ואנוכי עומדים לפני מעבר בית ולראשונה בחיינו אנו מרהטים ומעצבים אותו לפי טעמינו האישי ומרשים לעצמינו לחרוג מעבר לגבולות הממלכה השבדית בבחירותינו מתוך מחשבה שאלו פריטים שילוו אותנו לאורך זמן. עליי להודות, שככל שנחשפתי יותר למלאכת העיצוב גיליתי של-"הלבשת הבית" חוקי סטייל משלה. שילובי צבעים, אפקט הפריט האחד שנותן את הטון בחלל שלם, השפעת צבעים בהירים וכהים, "אקססוריז" בדמוי פריטי נוי שמשדרגים "הופעה שלמה" (חלל שלם). נשמע מוכר?! גם כאן יש מגוון סגנונות שכל אחד יכול למצוא את עצמו מתחבר אליהם והחיפוש אחר כל פריט שכזה מרתק בפני עצמו. במהלך המסע אחר הפריטים המושלמים, עבורי, גיליתי לא מעט חנויות מדהימות שאוצרות בתוכן פריטים משובחים. מאחר ואני מזוהה בטעמי האקלקטי לא מן הנמנע שכך גם ייראה מבצרי. 2 חנויות שעליי לציין לשבח שמדהימות אותי בכל פעם שאני עוברת את מפתן דלתן הן "חדרים" ו- elemento . לראשונה (חדרים) אין אתר אינטרנט אבל אין אדם שמכנה את עצמו חובב עיצוב ולא מכיר את החנות. מדובר במשכן חפצים שמשדרים כפריות ויחד עם זאת יוקרה בחלל אחד. חדש עם טעם של ישן. הפריטים מרהיבים וימצאו חן בעיני חובבי הפשטות והוינטז'. שווה להגיע לרחוב סלמה 48 בתל- אביב ולשוטט בין החדרים השונים. כמובן שאי אפשר להיכנס לחנות מבלי להרים את הראש ולהתענג על ציורי התקרה המרהיבים... כל חדר מעורר את החשק להעתיק את המגורים ולהשתכן בו דרך קבע. בחנות השנייה (elemento) ריירתי לא מעט פעמים את נשמתי וייחלתי לרגע שאוכל לרכוש פריט אחד מהאוסף המשובח שאוצר המעצב יוסי גולדברג. הפריטים בהשראת הסיקסטיז- סבנטיז וכל פריט שם מלחשש לעברי כאשר אני עוברת על פניו ומפתה אותי לקחת אותו הביתה. כדי לרכוש את כולם אאלץ לחפור מנהרה עמוקה שאוכל להתחבא ממנהל הבנק שלי אבל בכל זאת הרשינו לעצמינו פריט אחד ויחיד שאותו תוכלו לראות בלינק המצורף. הרי לשם מה חלומות נועדו? מדובר בכורסא בסגנון שנות ה- 50 כתומה ומהממת שפשוט גרמה לי לנדודי שינה עד שהחלטתי לקחת אותה הביתה איתי. אני כבר לא יכולה לחכות שהיא תנוח בסלוני ואוכל לשטוף את עיניי בה בכל רגע שאחפוץ. מעבר לכורסא נעשו רכישות אחרות ומשובחות. כגון: מיטת עץ כפרית בחנות "חדרים", שידה בת 150 שנה בסגנון רומנטי, שולחן בסגנון שנות ה-50 מאיקאה והשבוע אני הולכת לתור אחר מנורות זכוכית מורנו משוק הפשפשים ולתור אחר דברים טובים אחרים שלשוק יש להציע. אז שיהיה המשך שבוע מקסים משאירה אתכם עם עוד פריטים הורסים מהחנות "אלמנטו" שלצערי נאלצו להשאיר מאחור...

שימו לב לשעוני הפרפר המתוקים מאחור


רוטשילד 119, תל- אביב

יום שבת, 4 ביולי 2009

מגרש המשחקים שלי


מתחילת גיחתו של הבלוג לעולם רציתי להצטלם בגן משחקים (אני מודה) אבל העובדה שזה נדוש ושכל בלוגרית עשתה זאת לפניי דחקה את המחשבה. כעת כשאני בחודש השישי (כן, כן, איך הזמן עובר כשנהנים), שחיי מתמלאים בדילמות הריוניות כאלה ואחרות ובמיוחד לנוכח העובדה שבכל פעם שאני עוברת ליד גן המשחקים הזה מתגנבת למוחי המחשבה שגם אני אהיה מהאמהות שמבלות את זמנן בגן המשחקים וקרוב לוודאי שזה ייהפך למגרש המשחקים שלי, החלטתי לעשות מעשה.



מעולם לא הייתי מהבנות שחלמו להיות בהריון או ברגע שהן רק הריחו תינוק בסביבה הן מיד פרסו ידיהן לחבקו ברוך אמהי שטבוע בהן. אני לעומתן חשבתי שילדים זו ברכה (כשהם בסביבה לזמן קצר), שאמהות היא אחריות ענקית (עדיין) ואני מודה (רק לא להזדעזע) שתינוקות בימיהם הראשונים הם, בעיניי, לא הדבר הכי יפה בעולם! אבל עכשיו שזו אני במסע ההתעברות, אני מודה, שמדי פעם אני פוזלת בחיוך לילדים שחולפים על פניי ברחוב, מסניפה את הריח המתוק של תינוקות רכים ומתענגת על המחשבה שבתוכי גדל נסיך קטן. לשוטטות הבלתי נלאית בחנויות הבגדים תוך בהייה בחלונות הראווה (כדי להתעדכן, לצערי, פחות לקנות) נלווות החלטות אופנתיות הקשורות ל"כרכרה" שתסיע את הנסיך בדרכיו הראשונות בעולם (כן, כן, מעבר לנוחות יש פה גם החלטה אופנתית) וכן צבע החדר או עיצוב הרהיטים שיהיו חלק בלתי נפרד מממלכתו הקטנה. בנוגע לאופנה, מלבד שזיפת עיניים בקולקציות הקיץ הנפלאות אין באפשרותי לגמוע את כל ההיצע שקיים (לראשונה לא מטעמים כספיים) מאחר ומידות גופי לא יכולות להכיל את כל הפריטים האופנתיים שאני חומדת בהם ולכן אני מפנה את תשוקותיי האופנתיות להגדלת אוסף האקססורייז שלי. נעליים, תיקים, קשתות, שרשראות. אני תרה ומגלה מעצבים חדשים ומוכשרים ומשחקת עם היכולת לשנות את בגדי ההריון באמצעותם כך שלכל תקופה יש את היתרונות האופנתיים שלה. חשוב לי לציין שהאופנה מפרגנת מאוד לנשים בהריון וכיום, יותר מתמיד, ניתן להיות הריונית עם סטייל. בנוסף, מעבר לדילמות ההריון, את התקופה האחרונה אני מקדישה לריהוט הבית במושב שאליו נעבור עוד חודשיים. עליי לציין שזו חוויה מדהימה לתור אחר הפריט המיוחד ולעצב חללים שלמים באמצעות מספר פריטים. למי שתוהה גם כאן חלים "חוקי סטיילינג" רבים, כגון: שילובי צבעים. התהליך מדהים ואני מאמינה שבקרוב אעשה על זה פוסט בפני עצמו.


שמלה- "אחיות", חגורה- מחנות בתל אביב, סנדלים- "שולה", שרשרת- diva, קשת לשיער- אקססוריז



נחזור לאופנה, האאוטפיט שבחרתי ללבוש מורכב משמלה הורסת של המותג "אחיות" של האחיות מיכל ואורלי מלמד. האחרונה בתהליך התעברות בעצמה ולשמחתי, לרגל האירוע השיקה לאוויר העולם את השמלה המופלאה הזו שמרככת את תהליך הגדילה הטבעי שמתרחש במהלך ההריון. הבד שלה כל כך רך והיא קסומה בעיניי (רכשתי אותה בחודשים הראשונים להריוני (מתנת הריון ראשונה מהוריי הנפלאים), התאהבתי בה ללא קשר למצבי החדש, ולהפתעתי גיליתי שהיא מיועדת גם לנשים בהריון). מילה אחרונה בנוגע לתמונות. יצרתי אותן בהשראת המחשבה שליוותה אותי עד היום שפריטי האופנה שלי הם "ילדיי" ומטבע הדברים הקדשתי להם את כל מרצי ואהבתי. כעת האהבה תתחלק עם הנסיך הקטן. לפחות בפוסט הזה הוצאתי אותם לשחק במגרש המשחקים וגם את עצמי!!! אני משאירה אתכם עם התמונות ומאחלת לכולכם שבוע קסום, עד לפעם הבאה!!!