יום שבת, 4 ביולי 2009

מגרש המשחקים שלי


מתחילת גיחתו של הבלוג לעולם רציתי להצטלם בגן משחקים (אני מודה) אבל העובדה שזה נדוש ושכל בלוגרית עשתה זאת לפניי דחקה את המחשבה. כעת כשאני בחודש השישי (כן, כן, איך הזמן עובר כשנהנים), שחיי מתמלאים בדילמות הריוניות כאלה ואחרות ובמיוחד לנוכח העובדה שבכל פעם שאני עוברת ליד גן המשחקים הזה מתגנבת למוחי המחשבה שגם אני אהיה מהאמהות שמבלות את זמנן בגן המשחקים וקרוב לוודאי שזה ייהפך למגרש המשחקים שלי, החלטתי לעשות מעשה.



מעולם לא הייתי מהבנות שחלמו להיות בהריון או ברגע שהן רק הריחו תינוק בסביבה הן מיד פרסו ידיהן לחבקו ברוך אמהי שטבוע בהן. אני לעומתן חשבתי שילדים זו ברכה (כשהם בסביבה לזמן קצר), שאמהות היא אחריות ענקית (עדיין) ואני מודה (רק לא להזדעזע) שתינוקות בימיהם הראשונים הם, בעיניי, לא הדבר הכי יפה בעולם! אבל עכשיו שזו אני במסע ההתעברות, אני מודה, שמדי פעם אני פוזלת בחיוך לילדים שחולפים על פניי ברחוב, מסניפה את הריח המתוק של תינוקות רכים ומתענגת על המחשבה שבתוכי גדל נסיך קטן. לשוטטות הבלתי נלאית בחנויות הבגדים תוך בהייה בחלונות הראווה (כדי להתעדכן, לצערי, פחות לקנות) נלווות החלטות אופנתיות הקשורות ל"כרכרה" שתסיע את הנסיך בדרכיו הראשונות בעולם (כן, כן, מעבר לנוחות יש פה גם החלטה אופנתית) וכן צבע החדר או עיצוב הרהיטים שיהיו חלק בלתי נפרד מממלכתו הקטנה. בנוגע לאופנה, מלבד שזיפת עיניים בקולקציות הקיץ הנפלאות אין באפשרותי לגמוע את כל ההיצע שקיים (לראשונה לא מטעמים כספיים) מאחר ומידות גופי לא יכולות להכיל את כל הפריטים האופנתיים שאני חומדת בהם ולכן אני מפנה את תשוקותיי האופנתיות להגדלת אוסף האקססורייז שלי. נעליים, תיקים, קשתות, שרשראות. אני תרה ומגלה מעצבים חדשים ומוכשרים ומשחקת עם היכולת לשנות את בגדי ההריון באמצעותם כך שלכל תקופה יש את היתרונות האופנתיים שלה. חשוב לי לציין שהאופנה מפרגנת מאוד לנשים בהריון וכיום, יותר מתמיד, ניתן להיות הריונית עם סטייל. בנוסף, מעבר לדילמות ההריון, את התקופה האחרונה אני מקדישה לריהוט הבית במושב שאליו נעבור עוד חודשיים. עליי לציין שזו חוויה מדהימה לתור אחר הפריט המיוחד ולעצב חללים שלמים באמצעות מספר פריטים. למי שתוהה גם כאן חלים "חוקי סטיילינג" רבים, כגון: שילובי צבעים. התהליך מדהים ואני מאמינה שבקרוב אעשה על זה פוסט בפני עצמו.


שמלה- "אחיות", חגורה- מחנות בתל אביב, סנדלים- "שולה", שרשרת- diva, קשת לשיער- אקססוריז



נחזור לאופנה, האאוטפיט שבחרתי ללבוש מורכב משמלה הורסת של המותג "אחיות" של האחיות מיכל ואורלי מלמד. האחרונה בתהליך התעברות בעצמה ולשמחתי, לרגל האירוע השיקה לאוויר העולם את השמלה המופלאה הזו שמרככת את תהליך הגדילה הטבעי שמתרחש במהלך ההריון. הבד שלה כל כך רך והיא קסומה בעיניי (רכשתי אותה בחודשים הראשונים להריוני (מתנת הריון ראשונה מהוריי הנפלאים), התאהבתי בה ללא קשר למצבי החדש, ולהפתעתי גיליתי שהיא מיועדת גם לנשים בהריון). מילה אחרונה בנוגע לתמונות. יצרתי אותן בהשראת המחשבה שליוותה אותי עד היום שפריטי האופנה שלי הם "ילדיי" ומטבע הדברים הקדשתי להם את כל מרצי ואהבתי. כעת האהבה תתחלק עם הנסיך הקטן. לפחות בפוסט הזה הוצאתי אותם לשחק במגרש המשחקים וגם את עצמי!!! אני משאירה אתכם עם התמונות ומאחלת לכולכם שבוע קסום, עד לפעם הבאה!!!

7 תגובות:

saray אמר/ה...

השמלה מדהימה עלייך :)

kbp אמר/ה...

saray-וואו תודה. כל בחורה אוהבת לשמוע מחמאה שכזו על אחת כמה וכמה שהיא בהריון:)

נבו אמר/ה...

השמלה מהממת,הצבעים אכן רכים ואת נראית בה מעולה.

kbp אמר/ה...

moran- תודה...

אנונימי אמר/ה...

השמלה כל כך מחמיאה לך ! תקופת ההריון היא תקופה שבה נשים נראות זוהרות ונשיות וצריך לנצלה כראוי, המון בהצלחה !

Unknown אמר/ה...

השמלה מחמיאה לך מאוד! החגורה מוסיפה והסיכה בשיער פשוט יפה
(:

Galit - Lynn Stiklaro אמר/ה...

כבר הרבה זמן אני קוראת את הבלוג שלך, בלי להגיב :) וזה כיף לראות את התהליך שאת עוברת.
פעם היו פוסטים שלא היית בהם בהריון, ופתאום את בגן המשחקים, בחודש שישי! לבושה בשמלה (המקסימה)...
בקיצור זה מאוד יפה לראות את זה מהצד :)

את נראית מעולה, רגועה שכזו...