יום שישי, 29 במאי 2009

קציר חיטים

זה זמן רב שאני רוצה להצטלם בשדה חיטה צהובה. מראה השיבולים הרוקדות ונעות מצד לצד לצלילי מנגינת הטבע הקסים אותי מאז ומתמיד. שנייה לפני שקוצרים את עמודי החיטה והשעורה, כשעוד כוחן במותניהן החלטתי שלכבוד חג השבועות אלך לתור אחר שדה שכזה. לכבוד המאורע התלבשתי בחולצת השבועות שלי. כשרכשתי אותה המחשבה שהיא תהיה חלק ממסורת החג אפילו לא חלפה במוחי אך מראה ה- "בוא נצא במחולות" שהיא משדרת והפריחה שבה היא מתהדרת הופכים אותה לחולצת שבועות קסומה. ישנם שני חגים בשנה שאני אוהבת להתלבש במיוחד עבורם. חג הפסח שבו אני מחפשת בדרך כלל את השמלה החגיגית ביותר ללבוש בערב החג וחג השבועות. בשניהם אני לא ממש נצמדת לכללי הטקס או הלבוש ובאף אחד מהם אני לא בוחרת בלבן כדי להפגין את חגיגיותי. שוב, כרגיל, אני נותנת את הפרשנות האישית שלי למלבושי החג.




כך עשיתי גם בחג הקציר. רציתי להיראות כמו נערה העולה מן השדה, במראה מתקתק וכפרי. (אמנם כבר אינני נערה והבטן הקטנה שצומחת מעידה שאני אמא בהתהוות אך כמה נחמד להפליג בדמיון מדי פעם) לשם כך לבשתי את חולצת הקציר שלי שנרכשה בקאלה (בכל פעם שלבשתי אותה היא מיד גררה תגובות, חלקן נלהבות וחלקן חוקרות מה עלה במוחי כשרכשתי אותה. זה בסדר! אני רגילה שחלק ממלבושיי אינם מתקבלים בהבנה מלאה, אך חשוב לזכור שאנחנו לובשים את הבגדים ולא אף אחד אחר!!!) השרוולים התפוחים ומראה בת הכפר שהיא משדרת היו בסיס איתן להחלטה להביא אותה הביתה. לחולצת הקציר ציוותתי חצאית מתנפנפת בצבע ירוק שרכשתי בעבר מ- tnt . ענדתי קשת כחולה בשיערי ויצאתי אל שדה החיטה. את החג חגגתי באווירה משפחתית קסומה. היו כל מיני מאכלים שהמשותף להם הוא גבינות וטעם טוב, אנשים מקסימים, שמחת חג שהפכה את כל האירוע למיוחד וכדי להצדיק את היותי נערת קציר הלכתי לשדה חיטה סמוך וקצרתי (במספריים) שיבולים לקישוט האירוע.

מקווה שגם אתם נהנים. שיהיה חג שבועות שמח וסוף שבוע קסום...

יום ראשון, 24 במאי 2009

פלא החיים ואווירה איטלקית.

כן,כן, אני יודעת, אני כזו גרועה. בזמן האחרון אני פשוט מתנתקת ונעלמת מהחלל האינטרנטי. נראה לי שהגיע הזמן לומר מהי אחת הסיבות המהותיות שבגללן זה קורה... עד כמה שאני אוהבת אופנה והיא חלק בלתי נפרד ממי שאני, בתקופה האחרונה נכנס "מרכיב" חדש, מרגש ומקסים לחיי. מעבר להיותי אישה, בת זוג לאישי היקר והאהוב, בת של הורים מקסימים, חברה של אנשים מדהימים שזכיתי להכיר ושילוו אותי בחיי...היום אפשר גם לומר שאני....אוטוטו...אמא!!!
כן, כן, מתחוללים בתוכי מעבר לרגשות, שאיפות, חלומות, ציפיות, תשוקות- גם חיים. עולל קטן שהוא פרי אהבתנו הנפלאה של אישי ואנוכי. פלא החיים! ואני עוברת תהליך מרתק שלעיתים נדמה כאילו אני צופה בו מהצד מאשר משמשת כשחקנית ראשית וממשית בתוכו. אל דאגה אינני מתכוונת להפוך להיות מהנשים הללו שכל עולמן התרבותי והרגשי סובב סביב זעטוטי הבית וכל מה שיעניין אותי מעתה ואילך זה בגדי ילדים, עגלות, טיטולים וכו'(טוב, נו, זה מעניין אבל לא רק) אני עדיין אוהבת להתלבש ולהנות מהחיים (למען האמת) יותר מתמיד, אבל אני מודה שבחודשים האחרונים הדבר שהכי עניין אותי זה הנסיך הקטן שצומח בתוכי. גם מבחינה אופנתית אני לאט לאט חושפת עוד ועוד אינפורמציה בנוגע לבגדי נשים בהריון. עליי לציין שחששתי שההיצע יהיה דל ומאתגר מבחינה אופנתית, אך אם בעבר המצב היה קשה הרי שהיום שדות הפרחים המעוברים האופנתיים מלאים כל טוב ולא רק שניתן למצוא דברים נפלאים ברשתות האופנה ובחנויות המעצבים אלא שישנן מספר מעצבות בגדי הריון מפתיעות שתורמות מכישרונן ומפיקות ממתקים מתוקים להפליא.
בסוף השבוע האחרון הייתי בטוסקנה. מזלי הטוב מאפשר לי לבקר במחוז איטלקי זה לא מעט ועליי לציין שבכל פעם מחדש אני נפעמת מיופיו של הטבע הציורי. בדרך כלל אני שמה את פעמיי לכיוון פירנצה (בירתו של מחוז זה) כדי לתור אחר מציאות אופנתיות אולם הפעם החלטתי להנות עד תום מהנופש הפסטורלי ולסייר בעיירות טוסקניות קטנות מתוקות הנמצאות באזור קיאנטי (ששייך למחוז טוסקנה ומשתרע בין פירנצה לסיינה) ולקנח בסן ג'ימיניאנו שהיא עיירה עתיקה הממוקמת על פני גבעה בגובה 334 מטר. האוכל האיטלקי המשובח, היין המבשם, האנשים הקסומים, הנוף המשכר וכמובן אישי לצידי החדירו שלוות נפש לתוכי ונהניתי מכל רגע.


הבית שלנו בסוף השבוע האחרון antico casale della selva


את הטיול התחלתי עם אאוטפיט פשוט למראה האהוב עליי וכולל טייץ שחור ( A.A) , טוניקה לבנה (מנגו), ווסט מתוק (urban outfitters) , שרשרת שעון (אפרת קסוטו) ונעלי בובה שהם מציאה אמיתית שעלו רק 50 ש"ח.



מבטיחה להשתדל לבקר לעיתים קרובות יותר... בינתיים אשאיר אתכם עם תמונות קסומות מטוסקנה ואיחולי שבוע מקסים! אריבדרצ'י...