יום שישי, 29 במאי 2009

קציר חיטים

זה זמן רב שאני רוצה להצטלם בשדה חיטה צהובה. מראה השיבולים הרוקדות ונעות מצד לצד לצלילי מנגינת הטבע הקסים אותי מאז ומתמיד. שנייה לפני שקוצרים את עמודי החיטה והשעורה, כשעוד כוחן במותניהן החלטתי שלכבוד חג השבועות אלך לתור אחר שדה שכזה. לכבוד המאורע התלבשתי בחולצת השבועות שלי. כשרכשתי אותה המחשבה שהיא תהיה חלק ממסורת החג אפילו לא חלפה במוחי אך מראה ה- "בוא נצא במחולות" שהיא משדרת והפריחה שבה היא מתהדרת הופכים אותה לחולצת שבועות קסומה. ישנם שני חגים בשנה שאני אוהבת להתלבש במיוחד עבורם. חג הפסח שבו אני מחפשת בדרך כלל את השמלה החגיגית ביותר ללבוש בערב החג וחג השבועות. בשניהם אני לא ממש נצמדת לכללי הטקס או הלבוש ובאף אחד מהם אני לא בוחרת בלבן כדי להפגין את חגיגיותי. שוב, כרגיל, אני נותנת את הפרשנות האישית שלי למלבושי החג.




כך עשיתי גם בחג הקציר. רציתי להיראות כמו נערה העולה מן השדה, במראה מתקתק וכפרי. (אמנם כבר אינני נערה והבטן הקטנה שצומחת מעידה שאני אמא בהתהוות אך כמה נחמד להפליג בדמיון מדי פעם) לשם כך לבשתי את חולצת הקציר שלי שנרכשה בקאלה (בכל פעם שלבשתי אותה היא מיד גררה תגובות, חלקן נלהבות וחלקן חוקרות מה עלה במוחי כשרכשתי אותה. זה בסדר! אני רגילה שחלק ממלבושיי אינם מתקבלים בהבנה מלאה, אך חשוב לזכור שאנחנו לובשים את הבגדים ולא אף אחד אחר!!!) השרוולים התפוחים ומראה בת הכפר שהיא משדרת היו בסיס איתן להחלטה להביא אותה הביתה. לחולצת הקציר ציוותתי חצאית מתנפנפת בצבע ירוק שרכשתי בעבר מ- tnt . ענדתי קשת כחולה בשיערי ויצאתי אל שדה החיטה. את החג חגגתי באווירה משפחתית קסומה. היו כל מיני מאכלים שהמשותף להם הוא גבינות וטעם טוב, אנשים מקסימים, שמחת חג שהפכה את כל האירוע למיוחד וכדי להצדיק את היותי נערת קציר הלכתי לשדה חיטה סמוך וקצרתי (במספריים) שיבולים לקישוט האירוע.

מקווה שגם אתם נהנים. שיהיה חג שבועות שמח וסוף שבוע קסום...

12 תגובות:

saray אמר/ה...

שדה חיטים זהו באמת מקום אידיאלי להצטלם עם בגדים לבנים.. יש נותן מן תחושת קצת רומנטית

אנונימי אמר/ה...

תמונות מקסימות בהחלט
החולצה חגיגית ובאמת אין יותר מתאימה ממנה לחג השבועות.

kbp אמר/ה...

saray- שדה חיטים אכן משדר רומנטיקה וזו הייתה חלק מהמטרה.
shani- תודה...

sefi אמר/ה...

כרגיל, מהתמונות שלך עולה אצלי תחושה חזקה של רצון לברוח מהעיר. איזה כיף שיצא לך. לגבי החולצה, היא מקסימה, במיוחד עלייך ובמיוחד עכשיו. מקווה שהיה לך חג שמח!

kbp אמר/ה...

כרגיל, התגובות שלך מקסימות:) האמת שזה די מאתגר עכשיו להרכיב אאוטפיטים, אך לשמחתי האתגר הוא עבורי חוויה שאני נהנית ממנה.בנוגע ליציאה מהעיר- זה הרבה יותר פשוט כשאתה מחוץ לבועה התל- אביבית (למרות שאני נמצאת בה לא מעט) וכשיש משפחה במושב... תודה בכל אופן!

Tal אמר/ה...

לא יצא לי להגיע לבלוג שלך הרבה זמן, (מזל שלא כתבת הרבה מאז...) אבל נכונה לי הפתעה נהדרת כשקראתי את שני הפוסטים האחרונים שלך שפיספסתי.
המון המון המון מזל טוב!!!
מקווה לשמוע עידכונים לא רק לגבי המלתחה... :)
רק אהבה ובריאות!
מזל טוב!

Clothes on Trees אמר/ה...

אח, הערגה ל"מחוץ לעיר"...... אין מה לומר, מהמם!

Unknown אמר/ה...

הגעתי במקרה לבלוג ומצאתי את עצמי קוראת את כל הפוסטים (: את אחת מהמתלבשות הטובות שראיתי! הכל בדיוק במידה הנכונה

kbp אמר/ה...

tal-שמחה לראות אותך שוב...תודה רבה על הברכות. מבטיחה לעדכן כמו תמיד על הכל ולא רק בגדים. בקרוב תמונות מתקדמות של ההריון.
clothes on trees- תודה!

kbp אמר/ה...

nitzan- ברוכה הבאה. שמחה מאוד לשמוע שאת נהנית לבקר ותודה על הפירגון. אני מודה שכרגע אני בתקופה "חוץ בלוגיסטית" אבל אני נמצאת כאן מדי פעם.מקווה שנתראה:)

Unknown אמר/ה...

התמונות נהדרות! והחולצה פשוט יפה(:

שגיא אמר/ה...

בגדי הריון קונים רק במעוברת ברמת השרון!

בגדי הריון - http://www.meuberet.co.il